Az Egy s Ég Központ Egyesület Alkotótársai örömmel osztják meg élménybeszámolóikat az életről, önmagukról, hétköznapi tapasztalásaikról, a valós értékrend szűrőjén keresztül.

Szerzői jog fenntartva.

2014. május 1., csütörtök

Az önmagam iránti tisztelet érzése

Az elmúlt hónapok, hetek megerőltetőek voltak, és nem tudtam megfejteni, hogy mi bánt, mi zakatol bennem. Ahogy lenni szokott, az Élet egy pillanat alatt fordít a nézőponton, ahogy kiderülnek dolgok, elhúzzák a függönyt és meglátod a valóságot. Csak merj hinni a szemednek és a fülednek! 
A történések verssé összegződtek.

Fogalmam sem volt, mit jelent az a szó: tisztelet, mi az a tisztelet?!
Adódott egy élethelyzet, amiben végre felismertem,
hogy mi az a rossz érzés, amikor nem állok ki magamért,
és legszívesebben elmenekülnék.
A torokszorító érzés, a nyomás a fejemben,
és a mondat: velem mindent megtehetsz!
Az önmagam iránti tisztelet hiánya volt az,
ami ilyenkor a bensőmet mardosta.
Annyira a sajátomnak éreztem, hiszen tizenéve így élem az életem.
Már megint valamit túlhúztam, elég régóta dübörgött bennem, hogy: ELÉG VOLT, NEM!

Amikor fejlődésem menetében eljutottam arra a szintre, hogy felismertem a saját értékemet,
megfogalmazódott bennem: ezt már nem teheted meg velem!
Nem kardot vonva, zászlót lengetve, és kicsit sem bekeményedve,
hanem érezve a Lelkemet, a szerethetőségemet, bársonyos minőségemet.

Egy szakasz lezárult, pontot tettem...
Új érzések vannak most testemben és lelkemben, fellélegeztem!
Önmagamhoz megérkeztem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése